sobota, 10 października 2015

Kurde

I mi się skasowało, a chciałam edit. zrobić. Z tego tygodnia pamiętam wyjątkowo dużo uczynków dobrych ludzi, które mnie spotkały. I jeszcze mojego Tadzia o poranku, krzyczącego nomen omen "Pomogę mamie" Dużo pomocy mnie w tym tygodniu spotkało. Odwdzięczę się jak potrafię, bo dobro lubi się rozmnażać.

Niedziela Miło wstawać ze świadomością, że podjazd jest już całkiem blisko. Dzięki pomocy dobrych ludzi, a zwłaszcza jednej osoby, która dała mi kasę na większość tej platformy. Oby los jej wynagrodził, to co dla mnie zrobiła. Wierzę w to, że dobro zawsze wraca do ludzi, którzy je wytwarzają.
...
Poza ciepłą kąpielą nie mam dziś weny do niczego.
...
Mam wrażenie, że dopiero co były upały i całkiem niedawno zdjęłam klimatyzqację. A już od wtorku planuję przywdzia ć strÓj zimowy, choć moźe jeszcze bez rajstop. Mam słabe krążenie i łatwo się wychładzam. Nie mam butów na jesień, chyba, że wygrzebię jakieś stare. Trudno mi kupiç buty. Musza łatwo siè wkładać, jeszcze łatwiej zdejmować, być płaskie (bo czasem wstaję siè wysikać) Zawsze mnie ciekawiło jak sika ktoś w szpilkach,, na wózku, jakim cudem bez mièśni w kostkach daje radè wstać i zrobiç te wszystkie czynności, które siè robi przy sikaniu bez upadku ew. obsikania się. Może zbyt mało ćwiczę, że za nic tak nie zrobię. Dzisiaj np. Wcale nie ćwiczyłam. Jutro hłupio bèdzie przed Maçkiem, źe znów się zapuściłam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz