poniedziałek, 11 stycznia 2016

Drugi tydzień 2o16.

Poniedziałek
Dziś wybrałam nowy wózek. Znów bèdzie to dobry model. Dzièki ludzkiej dobroci. tylko okazało się, że mam nie takie skierowanie, bo p129 a nie p130, a więc spora róžnica w  dofinansowaniu. Pan od wózków pocieszył mnie nieco gdy powiedział, że może sprowadzić đla mnie tańszy rotor. Oczyw skad? Od Niemca. To rozwiązan calkiem d ubogiej inwalidki. Nowy rotor viva ma cenè samochodu. Uzbierać można trochę, lecz moja prośba ginie wśród tysięcy innych wołań o pomoc. Nie wystąpie w tvn. Oni biorą tylko swoich. Tv to ogromna siła. Lecz nie dla mnie. Jedyne ço mogè, to udostèpniać. Subkonto to jeđyna prawie moż inwestowania w swoje delikatnie mówIąc niedosk ciało. Niedomag, zwiotcz, bolesne. Stworz by biegać, lecz chore.Państwo, chociaż tez niedomaga, też tro mi pomaga. Wyplaca rentę, chociaz moj okres  skladkowy trwa zaled od dwóch lat. Pan S z pomocy społ może tu przyjsc raz w roku, gdy państwo wg algorytmu przydzie środki na  pomoc dla potrzebuj. Musi on zwer  mój st an materialny robiac wywiad srod. Trochę przekraczam kryt docho. Wiec žaden stały zas mi siè nie nal. Moge jednak ubieg sie o zasiłek celowy gdy mam do zrobienia inwestyc na kt mn nie stac. Wnioskowałam mniedawno  o to, by do mi dołozylì platf. schodowej. Dostałam 2300. To chyba nieźle.

Wtorek
Rano, gdy mam jeszcze mózg i siły wszystko wydaje siè piękne i do zrobienia. Gdybym zawsze czuła się tak dobrze jak rano, to cały ten esem nie byłby szczególnie uciążliwy.

Środa
Nie do wiary, że možna spać tak długo.

Czwartek
Nìe wiem czy to prawda, ale zauwažýłam źe gdy wieczorem  połknę bìotynę to następneg dnia jest jakby lepięj.

Piątek
Spróbuję znów wyžebrać kasę, tym razem na rotor. Može  się uda uzbierać. To kolejna inwestycja w moje rozpaczliwe próby utrzymania sié na powierzchni. Tak mocno chcę tu býć, w miarę sprawna, mìmo wózka.

Mama załatw dziś dla
Mnìe urzed spr zw z now woz. Kolejne krok na dr do lepsz środka lokomocji zasadniczej. Faķt proforma i Teraz musz miec juz tyl zasw z prac o doch., by zloż wnios w PCPR.  I now woz. Śliczny i mięciutki. Z delikatną rynienką, do kt nie wpadnie palec. Z ładniejszymi szprychami. Mam nadz že  pojeżdzę na nim kolejne 10 lat.

Sobota
Tadek już w czwartkowy wieczór pojechał do Franka, swojego ulubionego wujka, starszego o 6 tygodni. Trochè czasu  spędzą razem  zanim T wyjedzie z mamą na długie ferie zimowe. Wczoraj po pracy poszłam spać od razu. Spałam do  18,  zjadłam, poćwiczylłam, poopisalam i poszłam spać spowrotem. Do 12 to kolej rekord . Podobno uszkodzony mózg potrzeb dużo snu.
Tak dlugi sen to klèska dla ćwicze bo siły zniķają  niezaleznie czy wstanę o 5 rano cźy za 1o dwunasta. Tak więc po śnidaniu  spowroþem wracam do łóžka licząc že co§ mi da machanie taśmami.

Trafiłam sobie na coś takiego:
Binaural Beats can aid in stimulating cell regeneration in the body. Using frequency modulators, we are able to recreate the frequencies that encourage the treatment by allowing the nerves and cells to begin regeneration. This session uses a binaural beat of 2.0Hz which associates directly to nerve regeneration, and a carrier frequency of 111Hz which associates to cell regeneration. Relax your mind and set your intentions into your own physical healing and practice once a day for better results.

Tadzio wrócił, wypił mleczko w  mych ramionach i zasnął. Wiem, że to wszystko ma sens. Mam wiele siły, choć nie wyglądam.

1 komentarz: